tayfurcan millet bunlardan hangisini alayım param bunlardan birine yetiyo yada başka tavsiyeleriniz varmı nokia olsun http://www.bascuda.com/Bascuda.aspx?cmp=Bascuda&aType=Compare&P1=605851&P2=612127&P3=0&P4=0
muzzy..! 3220 tabiki... video kayıt da yapıyor... ayrıca renk derinliği fazla... tipi de daha güzel..
tayfurcan Orjinal Mesajı Yazan: muzzy..! 3220 tabiki... video kayıt da yapıyor... ayrıca renk derinliği fazla... tipi de daha güzel.. ozzaman iyi alayım...muzzzy sana güvenbiyom bak msnde bozuşmayak :D
cekibico o fiyata doğubankta daha iyileri var, bir bakmanı öneririm. illa ikisinden biri diosn da 3220
NetSky 3220 de kızılötesi var diyolardı yanlışmı bilmiyorum. 6610 i de kızılötesi var. bencede 3220 al.
muzzy..! 3220 de ne kızılötesi ne de bluetooth war kuzenimde var ordan biliyorum. Ben olsam ikisini de almazdım ama ikisinin arasında seçim yapacaksan 3220. Ben olsam SX1 alırdım:D
_Semohwo_ Bence 3220 al! Bende zaten şu an 3220 kullanıyorum. güzel tel. ama kızıl ötesi filan yok...