evet arkadaslar tabi sürü arkadasimiz burda liseli sanirim ve ortaokuldan da war galiba neyse ben ist üni de okuorum. son yilim su an bitirioruz yani :b
ortaokulda 3 tane dersim her yil 1di
MAT FEN İNG
Tarih her zaman 5 di..
Lisede de fizik kimya,biyoloji mat ,gorafya felan 2 felan di.
Lise2 de ise Fen-Mat girdik bi de :)))
ama hic calismadim .ve acikcasi arkadaslar dershaneye gitmedim ehr gun 2 saat calisip ,üniyi kaazandim.....
sizde ole yapin sizde kazandim
neyse siz anlatin bakalim notlar nasil.