ermanry BUGÜNE KADAR ALDIĞIM EN İYİ OYUNCU JOSE JULİAN DELA CUESTA ÇÜNKÜ ÖLE BİŞE OLDUKİ ADAM FORVETLERDEN BİLE ÇOK GOL ATAR OLDU
chake cm 01/02 oynadığım zaman belarus milli takımında sergey nikiforenko vardı, şimdiye kara aldığım en iyi AMC idi.. ciklet fiyatına aldım, sezon sonuna kadar 2-3 milyon doları bulmuştu ücreti..
kakadinho Orjinal Mesajı Yazan: denizlampard ben unutamıyorum cm 01/02 de 2 m dolara getirdim aghahowa die bi adam wardı fenerbahcedeyken 54 macta 110 gol atmıstı inter e satmıstım 110milyon dolara sonra bidaha sırtım yere gelmemıstı ztn:Dhalaaa 01/02 oynarım süper oyundu wallaa!! vallah kardeşim aynen bende ole düşünüyorum ben galatasaraylıyım ama fenere olesine bir baktım julius aghahowa yı aldım değeri onlarca kat arttı
bhlng fm 2005 de kayserisporun bütçesi 55 k :) 22 k ya marcelo ramos diye bi adam aldım brezilya liginden adam gol kralı oldu süper goller atıyo
ChiChi Cafercan aksu ve youla fm 05'de ikisiyle 2019'a geldim uefa'yı ve super kupa'yı kazanmıstım güzel günlerdi...(Fb ile .. :) )