ben genellikle kalecinin olduğu köşeye atıyorum ama çok sert ve bazen gol oluyor bazen kaleci topu tutuyor veya yanıma bi oyuncu geliyor yanıma ve onunla şut çekiom ve kaleci sadece bakıyor çünkü o gelen oyuncunun benim önüme bırakıp beni şut çekeceğimi düşündüğü için..Benim bildiklerim bu kadar.Sana kolay gelsin..