Arkadaşlar öncelikle adsl mi yeni açtırmam ile beraber forumunuzu buldum ve hemen pes4 te maç yapayım dedim .Ama normal pc ye karşı oynarkenkioyuncular üzerindeki kontrolü sağlayamıyorum.256 adsl var.Arasıra takılmalar oluyor ama sorun ondan değil.Futbolcuların kontrolü sanki bende değil.Acaba alışmak mı lazım.Sürekli client oynuyorum host olmuyor hiç zaten.
ayarladan 800x600 ü de yaptım ama olmadı.Ne yapmam lazım?