Koyacaklar tabi işleri ne. Birde utanmadan yok "Dünyanın en iyi İstatistiki bilgilerine (spor alanında) sahip firma ile hazırladık", yok "Dünyada en iyi Database bizde" demesini biliyorlar. Diyorlarsa bunu yapacaklar. yapacaklar. yapacaklar. Sen hayatında kaç kere CM serilerini oyandın. Ben her iddasına girerimki oynamamışsındır. Oynamış olsan bile en fazla 1 sezon. Çünkü oynamış olsan bu tür Menejerlik oyunlarında ALT YAPININ önemli olduğunu anlardın ve bilirdin. Hele birde Türkiye'de oynuyorsan ve yabancı sınırlaması varsa. İşte ozaman anlarsın alt yapının. Ve en önemlisi Alt Yapıdan gelişen bir oyuncunun yıldız olmasını izlemek. İşte zevk bu. Ama sen anlamazsın, bilmezsin. Çünkü yüzde yüz oynamamışsındır. Düşünsene alt yapıdan adam yetiştiriyorsun. Gelecek adam 20 sine çekecen as takıma. Paso oynatacan yıldız olacak sonrada milli takıma çağrılacak. Ama bir terslik var. Adamın ismi Ahmet, Mehmet yada Veli felan gibi Türk ismi değilde Skonovski gibi bir yabancı ismi. Eeee ne oldu. Koca Türk milli takımında yabancı isimli ama aslında Türk bir oyuncu. Saçmalığın daniskası. Yapacaklar adam akıllı As takımıda 23 yaş altınıda 20 yaş altınıda Paf takımıda Yıldız takımıda. Oynayacaksın işte ozaman oyunu....