Orjinal Mesajı Yazan: Fenerlea
ya arkadaslar bu Opmov olayi nedir ya , bi açiklarmisiniz ? !
opmov oyun menüsü gelmeden konami yazılarından sonra çıkan 40-45 saniyelik bi görüntü.Hani adam orta sahadan dayıyo gol oluyoya pro evolution soccer yazıyo sonra press any key(bir tuşa basın) dan önceki videodur.Dosya C:Program files>KONAMI>Pro Evolution Soccer 4>dat klasörünün içinde bulunur.Linkten dosyayı indirip dat ın içindekiyle yer değiştirirsen değiştirmiş olduğun görüntü giriş videosu olur...(bide bu görüntüyü görmek istiyorsan eğer oyun kısayoluna bastıktan sonra hiçbir tuşa basma.Normalde saydırılır tuşlara oyun çabucak gelsin diye.Bunu yaparsan göremezsin opmov u)...