TÜRK USULÜ BASARI FORMULU
a.. Ise Baslamadan Once............................INSALLAH
b.. IseBaslarken............................................BISMILLAH
c.. Sasirirsak..................................................ALLAH ALLAH
d.. kendimize Guvenirsek...........................EVELALLAH
e.. Azmedersek..............................................ALIMALLAH
f.. Isten vazgecersek.....................................EYVALLAH
g.. Sonuna Kadar Gitmek Istersek.............YA ALLAH
h.. Canimizi Sikarlarsa..................................FESUPHANALLAH
i.. Ise Cosku ve Heyecanla Sarilinca.........ALLAH, ALLAH, ALLAH
j.. Isi Basariyla Bitirince................................MASALLAH
k.. Eger Isi Basaramazsak...........................HAY ALLAH...;))
:D :D