Orjinal Mesajı Yazan: 46 Maras
güzel formalar ama daha önce dediğim gibi, screenshotlardan belli oluyor zaten, 100. Yıl formasının yakası iyi oturmamış. ama formalar güzel;)
creation centre da 3 değişik tip yaka için seçenek var. 100.Yıl forması için v yaka ve Nostalji için sanırım gömlek yakası seçenekleri var yanlış hatırlamıyorsam. Ayarları ordan yaparsanız güzel oturur. Yaka tipinden dolayı nostlaji formasının yakası yuvarlak yaka giibi duruyor, derdinizi cc2005'e anlatın:D ama yorumların(ız) için teşekürler.
Birde bu yazılar canım sıkıyor (formadaki) bir türlü güzel yapamıyorum