10ur gerekli açıklamaları ve yapacagı yamaları açıkladı
ben tsl yi orjinal hale getirdigimi açıklamıştım
Orjinal Mesajı Yazan: gsarrafgil
selam arkadaşlar kusura bakmayın site uzun bi zamandır kapalıydı.ben bu yüzden türkiye liğini orjinal hale getirdim yani yama olarak yapmadım orjinal fifa2005 cd si yaptım oyunu cd ile ile kurunca otomatik olarak türkiye liği geliyor.
bunun sebebi hem sitenin kapalı olmasıydı hem de ben bu yaptıgım yamanın nasıl setup (kurulum dosyası) haline getireceğimi bilmiyordum bu yüzden forum daki arkaşalrdan yardım istedim hiç kimseden cevap gelmedi
tekrar özür diliyorum
artık bence kendi tsl nizi yapabilecek imkanlarda sağlandı size hem sizin için bir eğlence olur hemde yaptıgınız şeyleri forumda anlatır hem tartışırız hemde karşılaştıgınız sorunları çözmeye çalışırız