RaiNSpoT kardes cok kücük bi resim kullanmissin belli oluyor büyütmüssün oda ii olmamis texture kalitesiz ama o model ii gibi ellerine saglik
Ismail_15 Orjinal Mesajı Yazan: ser-kan İlhan Mansız yaşıyor mu? yav......... yasiyor yahu sende :D sadece servis disi :D
Blackchap Fotoğrafta İlhan yüzünü öne doğru büzmüş, dolayısıyla burun delikleri de açılmış(öpücük yollar gibi), tabi kafa da hafif kalkmış. Benimkinde ise düz ve ciddi bakışlı..