Shevchenko arkadaşlar hazır kompozisyon sitesi biliyormusunuz hiç anlamıyorum ve 6 tane eksim (-) var edebiyattan
Dabulu bize hoca önceden veriyor komp. konularını keşke site olsa daha iyi ama. ben zaten yazabiliyorum komp. geçende 87 aldım:) ;)
T-Mac #1 valla öyle bi site olsa da bizim edebiyatçıya sökmez :D salağın teki aptal aptal konular veriyo yan sınıfa verdiği konulardan bi tane: "kedinizi elma şekeri yerine koyun.Ne hissedersiniz?" böyle aptalca şey olurmu yaw :cokkomik:
nightfox Orjinal Mesajı Yazan: T-Mac #1 valla öyle bi site olsa da bizim edebiyatçıya sökmez :D salağın teki aptal aptal konular veriyo yan sınıfa verdiği konulardan bi tane: "kedinizi elma şekeri yerine koyun.Ne hissedersiniz?" böyle aptalca şey olurmu yaw :cokkomik: :cokkomik: gerçekten çok aptalca..
cHaMpIoN aslında ing.de çooook site var böyle 'essay' başlıı altında ama bzde yok bildiim kadarıyla. ama olsa çok dehşet olur gerçi bzm okulda int.ten kopyayı anladıkları halde disiplinliksn ama riske değer :D
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: T-Mac #1 valla öyle bi site olsa da bizim edebiyatçıya sökmez :D salağın teki aptal aptal konular veriyo yan sınıfa verdiği konulardan bi tane: "kedinizi elma şekeri yerine koyun.Ne hissedersiniz?" böyle aptalca şey olurmu yaw :cokkomik: nihahaha bu ne ya :D bizim edebiyatçı da çok salak... :D