Orjinal Mesajı Yazan: David_Beckham
deneme nedemek istiyorsun benim anladığım kadarıyla msj sayını arttırmak için DENEME yazmışsınİ.Bence boşuboşuna msj yzmnan çok gereksiz yorum yazacaksan yaz...Bir üyenin msj sayısı çok önemli değil daha önemlisi foruma faydaları bence diğer arkdaşlarda benim gibi düşünüyor..
Aynen katılıyorum arkadaşlar çalişmalarınızda başarilar dilerim
Yaw serkann kardeşim senin yaşinmi büyüdü :)