Kokane Alin bitane daha. Ben merdiveni ciktim, sonra bi herif gözüktü, devam edemiyorum. http://www.gamershood.com/owngames/stardikas.swf
PaoLo_RosSi ipten atlamak için en alttaki kar öbeğine tıklayacaksın devamlı ben de ondan sonra şu köprüyü geçemedim
Kokane Orjinal Mesajı Yazan: PaoLo_RosSi ipten atlamak için en alttaki kar öbeğine tıklayacaksın devamlı ben de ondan sonra şu köprüyü geçemedim Cözdüm orayi. Simdi bide ayi cikti karsima.