FIBA Avrupa Kupası Final Four mücadelesinde Hırvat rakibi Zagreb`i 62-61 yenen Bayan Basketbol takımımız bu sonuçla finale yükseldi...
Bayanlarımız, oldukça heyecanlı geçen mücadelede gösterdiği müthiş performansla Fenerbahçemizin adını FİNALE yazdırmayı başardı.
Maçtan sonra açıklama yapan Bayan Basketbol Şubesi`nden Sorumlu Yöneticimiz Işık Eyigüngör, "Yarın oynayacağımız Final maçında tüm camiamızın desteğini hissederek Fenerbahçemize kupayı kazandırmak istiyoruz. Tüm taraftarlarımızı gerek ekran gerekse burada desteklemeye çağırıyorum."dedi.
Bu sonuç camiamızda büyük bir sevinç yaratırken şimdi gözler yarın oynanacak final mücadelesine çevrildi.
1. periyod: 18-14
2. periyod: 24-32
3. periyod: 44-52
4. periyod: 61-62
işallah kupayı alırız.. haydi kızlar güveniyoruz size ..... :applause: :applause: