Herhalde her cm-fm oyuncusu dikkat etmiştir takımların history lerine, artık oynanmayan kupalar ve liglerde aldıkları başarılar falan hepsi dahil edilmiş oyuna ancak türk takımlarının sadece Türkiye kupası, Süperlig ve 2.lig başarıları kaydedilmiş onlarında bir kısmı yalnızca acaba eski liglerde historylere konsa Fm daha gerçekçi ve güzel olmaz mı?? örneğin milli küme, İstanbul,Ankara,İzmir,Trabzon ligleri Tsyd,Başbakanlık,Cumhurbaşkanlığı Kupaları gibi... Sanırım bu kupalardan bazıları cm 3 te vardı zati...