Geyiq Team arkadaşlar mozilla firefox kullanırken bişe indirmek için dap nası kullancam ...tıklıom linke mozillanın dandik download yöneticisi çıkıyor ama ben dap istiom teşekkürler...
erelfb aynısı bendede var bende mozilladayken flashget ile bişey indiremiyorum gerçi genelde internet explorer kullanıyorum..
götveren walla ben flashget i de açiorum... download etmek istediğim linke sağ tıklayıp "copy link location" yapiorum...flashget e geçip F4 yaptığınızda yada otomatik olarak download uyarısı yapio...