aynı sorun bendede var.bende bulamadım add managerı.oyun zaten çok kötü olmuş.takım kadroları falan oyuncuların yerleri yanlış yapılmış ve ayrıca güçlerinide yanlış yapmışlar.bide maçın içerisinde only positions yada key gibi bişi yok galiba.sadece 2x, 4x, 6x, 60x var ve iğrenç olmuş.**İĞRENÇ**