tas_baba Kardeş oyundayken istedigin yerde klavyenin Printscreen (bazı klavyelerde prtscn olarak yazılıdır sag üst köşede) tuşuna bas sonra ALT+TAB a bas Paint i aç CTRL+V ye bas resim paste lendi işte bu kadar :)
zivri Orjinal Mesajı Yazan: tas_baba Kardeş oyundayken istedigin yerde klavyenin Printscreen (bazı klavyelerde prtscn olarak yazılıdır sag üst köşede) tuşuna bas sonra ALT+TAB a bas Paint i aç CTRL+V ye bas resim paste lendi işte bu kadar :) :) arkadaş videoyu sormuş olmalı resim değil