Bir arkadaş bayrak olayını ADB'nin çıkardığını ima etmiş: O bayrak yakma olayını ABD yapmış olamaz, çünkü o olay kimse istemese de olacaktı. Bölücü örgüt yanlıları her zaman böyle şeyler yapıyor. Yani o olayı ABD'nin yapmasına gerek yok.
Bazı arkadaşlar da "Nostradamus'un her dediği çıksaydı herkez ona göre davranırdı ve başımıza gelecek olaylara karşı hazırlıklı olurduk" diyor: Nostradamus kehanetlerini bu yüzden şifreli vermiştir. Öyle açık seçik bu olacak, şu olacak dememiştir. Bu nedenle gerçekleşen olayların kehanetlerde yer aldığı sonradan anlaşılıyor.
Bu 2012 olayı bir kaç farklı yerde belirtiliyor. Marduk gezegeninin yaklaşması, o zamanlarki Avrupa teknolojisinden kat kat gelişmiş olan Azteklerin dünyanın sonu olarak 2012 yi göstermesi, Nostradamus'un da dünyanın sonunu 2012 olarak göstermesi. Bunlar ortak noktada buluşuyor.
Gelelim Nostradamus'un kahinlik olayına. Soruyorum: Nostradamus kaç tane kehanet yazmış, bu kehanetlerin kaçı gerçekleşmiştir?