ya ben hem ocakta hem yazın teklif ettiğim maçların bi çoğunu oynuyorum. ama ben şöyle bişey yapıyorum:
hazırlık maçı teklif edeceğin takıma vereceğin para var. yönetim atıyorum kafadan bu parayı 200K olarak belirledi. ben 100K veriyorum. yani yönetimin izin verdiğinin yarısını.. bi deneyin..