David_Beckham İşte Pes4 oYnArken yakaladığım bir foto: zuhaha şu ortadaki adamların ellerine ve bacaklarına bakın :cokkomik:
10 numara BEN BU LİNKİ PES'TE NE OLSUN NE OLMASIN BÇLÜMÜNE DE KOYDUM . BELKİ FARKETMEYENLER DE OLMUŞ OLABİLİR. AMA BU HATA PES3'TEN:) http://img216.exs.cx/my.php?loc=img216&image=kafa8bv.jpg
PaoLo_RosSi Orjinal Mesajı Yazan: 10 numara BEN BU LİNKİ PES'TE NE OLSUN NE OLMASIN BÇLÜMÜNE DE KOYDUM . BELKİ FARKETMEYENLER DE OLMUŞ OLABİLİR. AMA BU HATA PES3'TEN:) http://img216.exs.cx/my.php?loc=img216&image=kafa8bv.jpg o nasıl olmuş öyle ya