açıkcası ben level cdsinden bi sürücü yükledim ondan sonra sistem biraz kasıldı gibi.
Kartta bi sorun olacağını zannetmiyorum çünkü ben o sürücüyü yüklemeden önce pes4 16x antialising 6x anisothropic de çok rahat oynuyordum...
Bu arada kart 256 sapphire 9600xt..