TK ReMiX siz PES4 yi neyle oynuyorsunuz Playstation ile mi yoksa Bilgisayarla mi? Bence Bilgisayarda daha iyi cünkü online oynayabliyorsun ama ben PS 2 ile oynuyorum Gamepadle filan...
mustea zaten genelde ps2 de oynayanlar pes4 değil winning eleven 8 ve winning serilerini oynarlar pc de bence futbol berbat pc de oynayacaksan age of tarzı counter tarzı yani mause ağırlıklı oyunlar zevkli oluyor yoksa yok ekran kartım yok ram im yok şunum yok bunum kaldırmıyo diye isyan ediyoz en iyi oyun oyynamak için PS2
HellscreaM Ben herikisindede oynuyorum ancak klavyede daha esnek oynuyorm gamepadde Adam calımlarken zorlanıyorum..Ama multiacısından tabiiki ps2..Pes4 online insanı lagden küfür ettiriyor..
gs_serkan PC çok daha iyi.Ben ps2 mi sattım PC alınca.Oynayanlar iyi bilir edit modda ps2 adamı deli ediyo.Bilgisayardan sontra çok yawaş geliyo.Tak joypadi.Olsun sana ps2.PAŞA GÖNÜL KRİTERLERİ.SAYGI DUYUYORUM YAW.