Windows XP & ADSL kullanıcıları için interneti &20 hızlandırmanın yolunu yazayım,hızlandırıcı programlar size kalmış.
Normalde ADSL hızımız yüzde % 80'le çalışır.Windows bu bağlantının %20'sini varsayılan kendi işlemleri için ayırır ve bunu %100 yapma yolunu anlatıyorum.ADSL hızını yüzde %20 arttıran bi olaya tanık olmak isterseniz şu adımları izleyin ve görün.Ama Windows XP Professional kullanıcılarına geçerlidir sadece.
Başlat >çalıştır >gpedit.msc >Bilgisayar Yapılandırmasıı >Yönetim Şablonları >Ağ >Qos Paket Zamanlayıcısı >Ayarlanabilen bant genişliğini sınırla >Etkin >Bant genişliği sınırı = 0 >uygula >tamam a basın bu kadar.