river123 Bu işin profu arkadaşlara soruyorum.Bu üçlüğün bi tekniği varmıdır?Özellikle süperstar modunda üçlük atabilmek için.Yardımcı olursanız sevinirim...
tifosie Tam ayarını tutturman lazım diyorum fazla bi zorluğu yok aslında boş 3lüklerin çoğunu sokarsın zaten doğru adamada attırman lazım ama adı üstünde superstar yani öyle kolayda değil ;)
iceberg valla oyuncuya göre de değişiyor.misal t-mac hareketli olduktan sonra durup atıyor maçlarda da dikkatinizi çekmiştir.peja 1-2 saniye boş olursa atıyor onun dışında bence birçok oyuncunun böyle hareketleri var.oynadıkça alışılıyor ;)