cihanpgs tmm sizinde işiniz gücünüz var ama 1 nisan da çıkkıcak diyosunuz???peki nerde illallah geldi saçma sapan takımlarla oynamaktan valla billle lütfen şu işin bi çağresine bakın.. :,(
ortansevin ya birisi cıkıp desin bugün bu yayınlanıcakmı yoksa daha belli deilmi ,deilse 1 nisan şakasımı : şakaysa şimdi napalım gülelimmi eheh:) yoksa siz mi gülceksinz ,,, beklemekten sıkıldık bu da burda belli olmuştur
eagle1903bjk Orjinal Mesajı Yazan: oydemir Nisan 1 Mayıs 1 derken Haziran 1 olmasın ! 1 ağustosu bekle we9/pes5 oyna
cihanpgs Eğer çıkıcaksa şu gün çıkıcak die birşey yazın bizde bu kadar çingene olmayılım yalansa yalan dieyin
serkann ilerde ilerde anca bekliyoz el mahkum beklicez bu gidişle bitmez ama bitmesini çok istiyorum hade bakalım nolacak hep beraber görecez :D:D:D:D:D:D
ali23588 Kardeşim bu TSL yi yapmak o kadar mı zor? ben kendi tsl mi yaptım oynadım ve sildim bile bu sitedekilerde amma beceriksiz kardeşim kendiniz bişe yapamıyorsunuz milletten medet umarsanız olcağı buydu yarı yolda kalırsınız TSL yi yapan ardaşalara bişe demiyorum emeğe saygımız vardır.Çünkü yama yapmak uzun iş mam birazda kendiniz çabalayın herşeyi başkasından beklemeyin uğraşın bişeler yapın
Joetri Sana ne ya!Bu sitedekiler bu ülkenin en iyi patchmakerleri ve onların tslsini beklemek bizim hakkımız.Hem yaptıkları şeyi indirmeyelimmi?Adam gibi yorum yaz yazıcaksan.
serkann Orjinal Mesajı Yazan: ali23588 Kardeşim bu TSL yi yapmak o kadar mı zor? ben kendi tsl mi yaptım oynadım ve sildim bile bu sitedekilerde amma beceriksiz kardeşim kendiniz bişe yapamıyorsunuz milletten medet umarsanız olcağı buydu yarı yolda kalırsınız TSL yi yapan ardaşalara bişe demiyorum emeğe saygımız vardır.Çünkü yama yapmak uzun iş mam birazda kendiniz çabalayın herşeyi başkasından beklemeyin uğraşın bişeler yapın sanane kardeşim adamlar bize söz verdi bizde onu bekliyoz hem madem kendi tsl ni yaptın buraya koyda bizde yararlanak koymuyosanda adam gibi bişeyler yaz
Hasansas1905 arkadaşlar bırakın şu kişiyi.saçma sapan şeyler yazmış.2 sene sonrada çıksa ben bekliycem kardeşim
cihanpgs Neden derseniz ben 2 ve serkann kardeşim 2 tane stad yapıp koyduk buraya stad işi bile çok uzun sürüyo..kaldıki tsl,nin bütün stadlarını yapıcaklar ve face ler,formalar müzikler daa bi çok şey Ben konuyu attım ama artık hak veriyorum sonuçta adamlar bizim için uğraşıyo onlarında dersi,sevgilisi keni için ayırıcakları vakit var bence elele verik hak verelim sonuçta hepimiz kardeşiz burda yalansa yalan diyin :gurup:
Mc.Speedy KARDEŞ BEKLEMEKTEN BAŞKA YAPTIPIMIZ BAŞKA BİR ŞEY KALMADI ZATEN ELİMİZDE ARTIK ÇIKSIN.. ŞU PATCH