artur1988 arkadaşlar bna dahaa doorusu kardeişme bioloji d. ödevi verildi ve konsu bağışıklık sistemi bu konu hakkında ne biliyorsanız bnimle paylaşrsanız sewinirimmm
dieforyouGS walla 1 ay beklemen gerekcek kardeş kuusra bakma henüz dolaşım sistemindeyiz bi bitirelim sonra solunum sonrada bağışıklık.uzun sürer.bence en iyisi nette ara şipşak bulursun hiç değmez uğraşyığına.en fazla 1 saatte bitirirsin;)