Arkadaşlar ben Win.XP SP2 yükledim ve pes4 ü tekrar kurmak için cd yi taktım. Kurulum tam başlayacak şu hata çıkıyor; Başlığı: **Feature transfer error altında ise: Error: -1603 Fatal error during installation. En altta ise: Consult windows installer help(Msi.chm) or MSDN for more information.**
Yazılar aynen böyle kurulum başlamadan bitiyor. Nasıl kuracağım bu oyunu ne yapmam gerekiyor lütfen yardım edin! :,(