Arkadaşlar evde arkadaşın biriyle karşılıklı olarak oyun oynuyorduk bir gol attım santradan aldığım topla bütün adamları ve kaleciyi çalımladım ve sıfırdan golü attım kaydetmek istedim ama ne göreyim sadece 1 adamı ve kaleciyi çalımladıgımı gösteriyo şok oldum
BU SORUNU ÇÖZMENİN BİR YOLU YOK MU KAYIT SÜRESİNİ ARTTIRMALIYIZ NE YAPABİLİRİZ YARDIM İSTİYORUM :silah: :nono: