mailfriends.com ile dalga geçmişler :mad: bide bayrak yakanların animasyonun altına ne yazdıklarını gördünüz mü?
''Türküm,doğruyum... diye and okuduğum için utanıyorum'' yazmış dangalağın biri
biride ''Türk olduğum için utanıyorum'' yazmış...
ben bunlara yorum bile yazmıyorum öyle flashla bayrak yakıp eğleniyor zavallılar :( :hah: :kavga: