problem o zaman ADSL de abicim ben ist.dan izmirde bi cocukla oynadım o zaman kablo net wardı bende o host oldu yawasda olsa oynamıstık..ama adsl e gectım karsımdakıde adsl olunca bı turlu olmuyo..BİR GÜN BİR BAŞARAN ÇIKARSA ELBET ALNINDAN ÖPCEM:P(ADSL İÇİN):D:D