Orjinal Mesajı Yazan: gs_serkan
Olabilir ben hala idda ediyorum Ankara'da yaşıyorum.heryer DVD oyun.ama 10 milyondan aşağı veren yok.Makina daha taş gibi.Tabi tercih meselesi. o arşivi yapana kadar çok uğraşmak lazım...Alan yoksada sırtımda durmuyo ya.Dursun evde.Ara sıra oynarım...
Konuya öylesine bi bakıyodumda makine arkadaşının diilmiydi senin :) sen satın aldın heralde ondan :) evde durur ara sıra oynarım diyosun...
Hiç uğraşma arkadaşım yada fiyatını düşür belki alan çıkar(Onuda sanmıyorum)
2.el PS2 almak için fiyatın çok cazip olması lazım.. bunun lensi eskiyo, ömrü kısalıyo+verdiğin dvdlerin yeni alınmış gibi temiz olmadığınada eminim ki olsa ne olur oyunlar dediğin gibi baskılı, 5YTL İstanbul'da sadece yeni oyunlar diil tüm oyunlar var. Kullanılmış gamepadlar,eskimiş lens, okunmaktan çizilmiş dvdler,.... Hayal kurma derim