Oyunu gerçeklik ile bağdaştırmak için futbolcuların bir maçı diğerine benzememe gibi durum söz konusu.Maç öncesi futbolcunun moral durumuda bunu ortaya koyuyor zaten.Bir maç kırmızı diğer maç gri olabiliyor.
Bence böyle olması daha iyi, her şutun aynı gittiğini düşünsene..İĞRENÇ olurdu.