Herşeyin vakti var.. Ölümün de kıyametin de. Önüne geçilemez bir şeydir ölüm ama kesinlikle kaybolma değildir. Unutmayın ölüm bir korku değil insanların uykudan uyanmasına bir sebeptir.
Yani dünya bir uyku yeri gibidir. ağacın gölgesi gibidir ömür zaten güneşin gurub etmesini beklemekte...
Eğer boşlukta hissediyorsanız kendinizi dine sarılın... Ondan kopmayın. Tövbe ve istiğfar edin.
Zira o Allah ki herşeyi affedendir. Kul hakkı hariç... Hayyum ve Gayyum dur.