Arkadaşlar okulda münazara haftası falan çıkarıldı işte sınıflar birbiryle eşleşti bi konuyu tartısıcak 3 kişi münazara heyetinden bende varım tabi bu 3 kişi içinde
münazarada savunacagımız konu:PARA HER KAPIYI AÇAR
karşı sınıfta:PARA HER KAPIYI AÇMAZı savunucak
haydin bakalım bizim sınıfa yardımlarınızı bekliyorum önerileriniz
nasıl savunalım konuyu falan karsı taraf ne diyebilir