Arkadaşlar bence Need For Speed Underground'a (NFSU) en iyi rakip. O Midnight Club 2 den daha gerçekçi, Modifiye felan olayları en az NFSU kadar iyi olan tek oyun. Ve üstelik daha fazla artısı var. Bir kere sokak yarışını biraz daha gerçekçi olarak hissettiriyor. Yani trfikte karşıdan gelen arabalar sellektör felan yapıyorlar. Ve en önemli özelliklerinden birisi hasar modellemesi. Evet arabanız ve çarptığınız diğer arabalar hasar alıyor. :cokkomik: :cokkomik: Bu büyük bir artı kanaatimce. Çünkü NFSU'da eksik olan şeylerden birisiydi. Bilmem aranızda kaç kişi Ridge Racer'ı oynadı ama onun kadar mükemmel bir oyun. Zamanında Grand Turismo'dan sonraki en baba oyundu. Yapımcısı hemen hatırlarsınız NAMCO 'ydu. SLS 'ninde yapımcısı NAMCO ve gerçekten oynanmaya değer bir oyun. Grafikleri NFSUdan az kalır bir yanı yok. Hatta kat kat daha iyi. Ve çok çok yüksek bir sistem gereksinimi istemiyor. Bütün detailleri full'da 1024*768 da rahatça oynayabildim. Bunu bu şekilde çalıştıran sistemi NFSU dan 800*600 Antilizing ve Light Trails kapalıda rahatlıyordu. Yani kıza ve öz şekilde yazarsam şiddetle tavsiye ederim. Oynayın bana hak vereceksiniz. Unutmadan en büyük artılarından biriside oyunda kendinize kız arkadaş ediniyorsunuz ve dilerseniz odanıza gidip kız arkadaşınıza striptiz yaptırabiliyorsunuz (Striptiz yapan hatunlar tamamen gerçek çizim değil yani. Zaten yüklemede bu hatunları size tanıtıyor).