W0LF Ben bu patchmakerlık işine merak saldım. Bir güzelde öğrendim sayılır. Ama en önemli kısım yüklediğim formaları, topları yama haline nasıl getirileceğini bilemiyorum. Bana yardım edebilirseniz sevinirim ?
46 Maras öncelikle seni tebrik ederim. sorunun cevabini da kendi kendine ögrenirsen iyi olur. mesela siteden yama indir onu açmaya bak ve arastir.