Eğer Division 2'de isen dünyanın parasını versende iyi bir futbolcu alamazsın.Ancak 1.lige yükseldiğinde iyi bir futbolcu sana gelebilir.
İlk defa oynadığına göre tranferin nasıl yapıldığı sorunu mu yaşıyorsun yoksa.İlk oynayanlar için transfer biraz karmaşık olabilir.Bu konuda ayrıntı yazarsan sorunun çözülür.