BUNALRIN HEPSİ fiorentinaya mı aldın...süper takım...
amr kesin kalou süper oyuncu bilirim,,,
forvet kesin nihat ve gilardino değişmez..
göbek;parker,locatelli
ama sen 4-4-2 oynama...dur yazım gaza geldim aslında defansınıda yazsaan daha iyi olurdu belki 3 lü yapardık..
4-1-2-2-1 oyna...
s.parker dmc
aml taddei-----FL kalou(oynar sen kafana takma)
amr exteberria-------FR NİHAT
ve tek forver GİLARDİNO
defansın kötüyse çok gol yersin yanlız...weya dmc ni hastaneye kaldırılar..defansı yazsana