bende şoyle bi sorun war..belki yeni konu da açabilirim...
bazı dosyalara girince pc donuyo...(misal d:/downloads..)
sonra ctrl+alt+del yapiorum...drwatsn32.exe dewreye girio(saniorum hata raporu icin)
sonra ona sağ tıklayıp gorevi sonlandırıorum vs pc explorer.exe yi kapatıp yeninden açio...sorun düzelio...ama bi süre sonra o dosyaya tekrar gidiriğimde yine aynı işlemler....
acaba neden???*