emrah0426 Arkadaşlar bir sorunumu arz etmiştim ama hallettim. Bu mesajı nasıl sileceğimi bilmediğim için gördüğünüz yazıyı yazdım. Bu mesajı olaki okuyan olursa bu açtığım konuyu nasıl kapatacağımıda biliyorsa lütfen yardım etsin.