pir@t€ arkadslar besiktas için fantasy formalar yapmaya basladm eger beğeni ve istek olrsa devam edecem bu tür formalara iste ilki.. http://rapidshare.de/files/1063308/BJK_FANTASY.jpg.html
Old Fart baba iyi de ayrı konu açmayıp, fantasy kitler bölümüne koy formalarını. böylelikle mesaj kirliliği olmaz.
pir@t€ arkdslar önerileriniz üzerine bu forma üserinde biraz daha çalıstım son hali bu nasıl;? :) http://rapidshare.de/files/1066095/bjk_fantasy_v2.jpg.html
David_Beckham sadece adidas logosu büyümüş glb yine gzl ama tam istediğim gibi yine olmadı Bjk LOGOSUNU AZ DAHA BÜYÜLTÜRSEN OLACAK...
pir@t€ sanırım bu kez oldu we bu kez genel olarak bütün formaı teqrar gösden geçrdim we yeniledim http://rapidshare.de/files/1066499/besiktas_fantasy_v3.jpg.html
pir@t€ saol bu hafta sınawlarım war eger sınawlardan önce wakit bulursam,bulmassam sınawlardan sonra fantasy forma paketi yapmaı düsünüom (7-8 forma olacak nike,kappa,adidas...bjk için)
pir@t€ we bi yenisi http://rapidshare.de/files/1076831/bjk_nike_fantasy_kit_by_pirate.jpg.html http://rapidshare.de/files/1076887/bjk_nike_fantasy_kit_by_pirate_oyun_i_i.jpg.html alttakide oyun içinden görüntü yorumlarrrr?:))))))
David_Beckham www.photobucket.com veya www.ımageshack.us tu glboralara upload et eskiden formaları görüyodum şimdi göremiyorum
pir@t€ tmm ettiim.... 1. formadan teqrar baslıorm:http://i3.photobucket.com/albums/y61/pirate_bjk/bjkfantasyv4.jpg 2.forma:http://i3.photobucket.com/albums/y61/pirate_bjk/bjknikefantasykit3.jpg 2.forma oyun içi:http://i3.photobucket.com/albums/y61/pirate_bjk/bjknikefantasykit_bypirateoyuniçi.bmp
Black God bjk logolarına stroke efekti ver blending options bölümünden biyaz stroke efekri ver 1 derece olsun