azrail_36 acaba bana pes4 forma yapımını tamamen anlatacak bir war mı bunları hangi programla yaıyosumuz lütfen yardım!!!
Black God Valla şahsen annatırdım ama benden deneyimli arkadaşlar var onlar varken öle bi saygısızlık yapmak istemem
David_Beckham Photoshop u çok iyi bilmen lazım glb .bende isterdim de photoshop işi bozuyor aslında yine photoshopla birşeyler yapıyorum güzelde oluyo ama forma olayına hiç giremiyorum..
azrail_36 blackgod formalarını çok beğeniyorum bana anlatrsan sevinirim bide galatasarayın sponsor vakıfbankken olan formalarını yapabilirmisin???şimdiden teşekkürler