dün milli günleriydi, garibanlar... aslında adamlara kızmamaya çalışıyorum, büyüklük bizde kalsın diye.
1463'te fetettik, 1826'da Ingiltere,Fransa ve Rusya yardımıyla bağımsızlıklarını kazandılar.
Bizden nefret ediyorlar, ama bunu ezikliklerinden dolayı olduğunu düşünmeyi tercih ediyorum ve acıyorum onlara