dRaGaO ! Bir de başka bir site vardı,yine bunların aynısı vardı ama bir de bunlardan farklı bir resim vardı o resime uzun süre bakanlarda psikolojik bozukluklar meydana gelmiş.Bulursam buraya eklerim.
dRaGaO ! Heh buldum , burada gösterilen resimlerin aynılar burada da var ; ama son resim arkadaşın gösterdiği sitede yok alın burada ki son resime bakın ama fazla uzun bakmayın gerçekten bir ürpertiyor insanı... http://www.unerklaerliche-phaenomene.de/Nichtmenschliches/Geister/G/geisterfotos.html
dRaGaO ! Fake olduğunu herkes biliyor zaen hayalet kavramı hristiyanlara ait bir şey,müslümanlıkta hayalet denen kavram yok ruh var... Ama bence genede ürpertiyor insanı...
ufuk_abay üdum bişeyima karıştı geberdim bi anda annem içeri girdi camdan yansımasını gördüm çığlı k attım la :D vermeyin bunnarı ya