Liverpool la yeni sezona basladim kanatlarda iyi oyuncularim olmadigi icin jan kristiansen ve bierofka yi aldim gobekte de xabi alonso ve s.gerrard var orta saham cok iyi defansim da carregher ve hyypia forvette d.cisse morientes oynatiyorum takim güzel oynuyo butun mac atak yapiyo 2 tane falan atiyorum bazen 1 tane karsimdaki takim 2 tane atak yapiyo 2 side gol her mac her mac olmazki örn:weder bremen le kendi sahamda mac yaptim 20 küsür sut cektim 1 tane gol attim adamlar 4 kere geldi 2 si gol oldu 2-1 yenildim daha cok oldu boyle devamli oldu oyunun bir hilesi mi anlamadim ama acaip uyuz bise ve bi süre sonra bayiyo cunku her mac oluyo yok mu bunu halletmenin bir yontemi veya bir cozumu veya bunun ozel bir nedeni mi var acaba ?? yardim edin pls..