Orjinal Mesajı Yazan: Garnett_ManiaC
Bnde service pack'ler yüklü deil.Onla bi alakası olabilirmi.Bid bnim windows güvenilir değil yane ondn yüklemek istemiyorum.Yükleyince sorun çıkabilir diye.
ilk önce bi service pack 2 yükle.(büyük ihtimalle düzelecek)
sora tüm güncelleştirmeleri indir...
Orjinal Mesajı Yazan: hasandogan
monitörün bozuktur
bunuda şaka olsun diye söledin heralde...:D :D
Orjinal Mesajı Yazan: hasandogan
hiç ilgisi bile yok kafadan bişeyler uydurup sölemeyin
neden alakası olmasın...bi trojan engellio olabilkir...sen uydurma bence