***ultrAslan*** Arkadaşlar dün gs inter maçı yapıyodum son anlar 3-2 öndeyim uzatmalar oynanıyodu tam o anda korner kullanıyodu inte bi baktım cezasahasına toldo orda gerçekten gerçekçilik açısından güzel bi durum ilk defa oldu bende sizdede hiç oldumu acaba
gurayerdem kendi kalecimin bile kornerde rakip ceza sahasına geldigini gördüm ama nası yaptım bende bilmiyorum.. bi daha da yapamadım zaten...
turgay540 ben petr cech ile arkadasa gol attım dakika 90+5 di 3-3 olmustu aynı zamanda delide olmuştu
SonKatip Bende bir keresinde dünya kupasında çok önemli bir maç esnasında futbolcuların resmen kavgaya tutuştuklarına şahit oldum. Şu normal itişme kakışmadan daha güzeldi. :)
10 numara Orjinal Mesajı Yazan: GeNc_fb1907_23 abi kaleciler cok kazma oluyo ama umut EĞER KAFAYA ÇIKAN TOLDO İSE BENCE İŞ FARKLI.O BOY POS İLE...