1. makinacı 1:slm naber abi? nası gidiyo dersler?
makinacı 2:neolsun idare eder,senden?
makinacı 1:fena diil, karı-kız işleri nası?)
2. mak1: selam naber
mak2: merhaba, iyiyim, teşekkür ederim
mak1: vaay çok kibarız bugün
mak2: ne sandın ya.....
3. mak1: abi sizin sınıfta kız var mı?
mak2: yok, noldu?
mak1: ahaaa, bizde iki kız var olm, nası kodum
4. mak1: ya ders programını bi türlü ayarlayamıyorum
mak2: ver bi de ben bakayım... olm su dersi başka gün alsana rahat rahat oluyo iste
mak1: hayatta olmaz, onu mimarlıktan aldım
5. x:abi bu sene kişi başına kaç gram karı düşüyo?
y:valla kemikli 250 gr işalla guzel bi yeri denk gelir..
6. x:abi bu dönem cinsiyet oranı nasıl?
y:valla 5 erkeğe 1 erkek düşüyor napacaz bilmiom..
10. x:abi bu dönem ne tasarlıyoz?
y:hmm, du bakiyim.aha! koltuk tasarliyoz
x:vay amonyum ..
11. x:abi bu autocad kapandı nölcek şimdi?
y:sıçtın.
12. mak1: abi şu kız nasıl?
mak2: o uzun saçlı bir erkek.
mak1: peki şu abi?
mak2: o da erkek
mak1: peki şu...
mak2: si..... şimdi, hepsi erkek işte
13. xha abi g... çok gusel hatunun!
y:x?kendindemisin olm ne hatunu?
x:ha...
14. xlm dun sabahladım lan
y:ben 2 gündür uyumuom
x:allah kurtarsın abi
y:senide..
15. mak1: abi fakülteye kız girmiş
mak2,mak3,mak4,mak5...,makn: hanİ nerde?
16. x:abi 13 saattir çizim yapıoz
y:he la
17. x:abi şu sonsuz dişli gözleri ile beni takip edio
y:ne sonsuz dişlisi la o helisel yaylı!
18. mak1: olum hoca okları ince ve zarif yapın dedi
mak2: ha!
ultra mach3: hmmm,o nasıl oluyo??
19. x:lan y bu çizgiler birbirine girmeye başladı lan
yha sonunda erdin olm seçilmiş makine muhendisnin görebilecegi şaşı bak şaşırı görüosun şu anda!
x:ay karamba!
20. mak1 *: "abi gözler ölcekli görüyo"
(sta , 2004-03-02 02:38:20 )
21. x:abi bunun toleransi nedir?
ynu bilmiomda benimki tukendi yeter a.......! çotangnhk
x:ühüüü ne vuruon be
22. tek.res.hocası.mak: olum senin başka kalemin yok mu?
öğrenci.mak: yok hocam sadece 0.5 var
t.r.h.mak: ama 0.3 lük çizgiler var senin kağıdında
ö.mak: onları da 0.5 le çizdim hocam
t.r.h.mak: bütün ders tek kalem mi kullandın yani?
ö.mak: evet hocam
t.r.h.mak:evladım seni bir efsanesin o zaman.
ö.mak: o da bişey mi hocam sonra da yanımdaki arkadaşa veriyorum kalemi o da çiziyor.
t.r.h.makhaaaa